UGENS PRISFALD

Tlf. 74 55 10 20

Vores åbningstider:

Mandag - Torsdag 08:00-16.30

Fredag 08:00-15:30

kontakt@bygmax.dk

Vi besvarer mails hurtigst muligt

og senest indenfor 24 timer. 

Vi glæder os til at høre fra dig.

Spørg om tilbud

Planlægger du en større renovering eller nybygning? Eller kan du ikke finde et produkt i vores butik?
Send os en prisforespørgsel.

FAQ: Ofte stillede spørgsmål

Ja, vi har mange erhvervskunder. Påfør venligst dit CVR-nr. under kundeoplysninger således, at du får en korrekt faktura.
Vi tilbyder desværre ikke, at du kan købe på konto med mindre vi har en bankgaranti fra din bank.

Ja, påfør blot EAN-nr. når du vælger betalingsmetode, og vi sender en elektronisk faktura.

Vi arbejder konstant med at tilføje nye varer til vores webshop, derfor vil der selvfølgelig altid være varer som endnu ikke er lagt på. Spørg endelig, det er meget sjældent vi ikke kan levere det vores kunder efterspørger.

Giv os lige et kald i forbindelse med du afgiver din ordre, om at det skal passe med den pågældende leverances ordrenr.
Vi kan skifte leverandør af samme vare, og der kan derfor forekomme nuance forskelle.

Ønsker du dine varer emballeret, kan du tilkøbe emballering. Varer der er emballeret skal naturligvis stadigvæk hurtigst mulig under tag/indenfor efter modtagelsen da emballeringen kun dækker sider og top.

Der er enkelte varer der leveres på paller, for at lette håndteringen ved på- og aflæsning af dine varer.
Pallerne faktureres som engangspaller og tages ikke retur.

Du skal selvfølgelig ikke betale for flere paller end det du har fået leveret. Send os en mail via kontaktformularen og oplys venligst ordrenr. og vi vil kreditere de for mange fakturede paller. Beløbet vil blive overført direkte til din kort konto. Har du betalt med kontooverførsel venligst send os dit kontonr.

Da vi ikke har noget varelager, kan varer ikke afhentes på vores adresse. Vi kan dog i langt de fleste tilfælde anvise en leverandør nær dig, hvor du kan afhente varerne. Der kan kun afhentes allerede bestilte og betalte varer og du skal medbringe rekv.nr. som du får tilsendt pr. mail/sms, når vi har registreret din betaling.

Ofte stillede spørgsmål til levering

Din bestilling ekspederes øjeblikkelig, når betalingen er kørt igennem. Derfor kan din bestilling ikke annullleres. Du kan derimod gøre brug af fortrydelsesretten. Se mere herom under vores Handelsbetingelser.

Vi kan ikke garantere, at du bliver kontaktet pr. telefon før levering, selvom det evt. er påført din bestilling.

Mailen kan ligge i din spammappe. Specielt gmail og hotmail er følsomme. Husk at indikere mailen, at det ikke er spam mail, så det ikke gentager sig.

Ud for hvert produkt i webshoppen kan du se den forventede leveringstid. Der kan dog forekomme længere leveringstid, såfremt varen midlertidigt ikke er på lager. Såfremt dette er tilfældet bliver du kontaktet af os snarest muligt.
Indenfor en hverdag vil du modtage en mail vedhæftet en ordrebekræftelse, hvoraf det fremgår, hvornår de enkelte varer leveres.
Vi kan desværre ikke oplyse dig, hvornår på dagen dine varer leveres. 

Skulle dine varer mod forventning ikke komme som forventet, skal du kontakte os og vi vil hurtigst muligt undersøge sagen og give dig svar tilbage.
Er det en postpakke, kig lige i din postkasse inden du kontakter os, for at være sikker på, at postbudet ikke har lagt en besked med afhentning af din pakke. 

Under din bestilling kan du vælge mellem "ja, må stilles uden kvittering" eller "nej, må ikke stilles uden kvittering".
Som standard anbefaler vi, at du er tilstede ved leveringen, så du kan få sat varerne der, hvor du ønsker (som standard ved vognside), samt kontrollere varerne for fragtskade.
Er du ikke tilstede og ikke kan kontaktes via det oplyste telefonnr vil vognmanden sætte dine varer der, hvor han skønner bedst.

Byggematerialer leveres ved vognside, da fortove og private indkørsler ikke er beregnet til vægten af tunge lastbiler. 
Såfremt byggematerialerne skal kranes til et specielt angivet sted, kontakt os venligst på forhånd.

Ofte stillede spørgsmål om betaling

Det er muligt at betale med gængse betalingskort, MobilePay, kontooverførsel, og virksomheder med EAN kan betale med e-fakturering. Du kan læse yderligere om betalingskort og gebyrer her
Ved kreditering vil beløbet blive ført retur til din kort konto. Ved MasterCard går der lidt længere tid inden beløbet ses på din konto. Læs e-mærkets "Reservation på Mastercard" her

Pengene bliver først hævet på din konto den dag leveringen sker.  

Som afslutning på dit køb vil du modtage en faktura pr. mail. Denne vil du modtage på leveringsdagen.

Varer købt med minimum køb kan kun returneres som sådan dvs. at ved et køb hvor der er minimum 4 stk, kan der ikke returneres 1 stk.

Fandt du ikke svar på et du søgte? Hold dig ikke tilbage for at kontakte vores kundeservice indenfor vores åbningstider mandag til fredag. Se vores telefon og åbningstider her.